Alhamdulillah...

Semalam merupakan hari yang sangat memenatkan. Mana xnya perjalanan yang sangat jauh..maklumlah dah lame x drive jauh2 nie..hehehehe.. Sakit pinggang jugak la. Kalau ikutkan hati xnak balik UV nie.. Bila cuti lame bosan pulak kat rumah tapi bila dah balik PD ni rase cam nak balik rumah je..ntah pape je..hehehe.. Perjalanan yang jauh ni mengambil masa hampir 5 jam. Bukannya dekat dari Teluk Intan ke Port Dickson.. Macam2 rasa ade..penat+ngantuk lagi. Dah la drive sorang2. Xde sape nak teman. Tu pun bertolak dalam pukul 10.30 dan sampai UV dalam pukul 3 lebih. Sampai2 UV je terus hantar barang masuk rumah dulu..dah settle semua baru pergi daftar..Suka hati je kn..hehehe.. Lepas selesai daftar terus pergi tandatangan invois MARA dari sem 1 hingga 6. Orang lain tandatangan invois tiap2 sem tapi saya ni kira special case la..ade je masalahnya. Tapi xpe saya rasa bersyukur sangat2 sebab hutang ngan kolej dah xbanyak. Tinggal yang kena bayar sendiri je.. Lepas settle daftar terus pergi kolej ambil result sem lepas ngan Naz. Alhamdulillah saya tak sangka dapat keputusan yang baik. Syukur sangat2. Result sem lepas merupakan result yang paling tinggi yang pernah saya dapat. Memang x target pun dapat camtu. Ini akan mendorong saya supaya belajar dengan lebih bersungguh-sungguh lagi. Masuk sem baru ni saya akan belajar dengan lebih tekun supaya mendapat result yang lebih cemerlang. Insyaallah.. =)

No comments: