Rindu kat kawan-kawan.. :(

Assalamualaikum...

Seperti yang tertera pada tajuk post saya kali ini, sememangnya saya amat rindukan mereka semua..Maklumlah bukan senang nak jumpa mereka lagi kerana masing-masing sibuk dengan hal sendiri..ada yang sudah bekerja, masih belajar dan tunggu peluang untuk sambung belajar macam saya sekarang ni..huhuhu..

Selalunya masa belajar kat kolej dulu pantang ada masa lapang mesti saya akan mempelawa mereka untuk jalan-jalan bersama saya..yelah bukan senang nak ajak mereka ni..ada-ada je alasan kalau tak ajak awal-awal..nanti mulalah merajuk cakap "tak nak ajak pun" atau "nape tak ajak awal-awal"..dah masak sangat dengan perangai diorang ni..

Ini antara kenangan yang telah dicipta bersama mereka... :)

Kami kawan sebilik :)

Macam-macam posing :)

Suasana yang indah :)

yang ni namanya Nazzira

yang ni pula namanya Hidayah & Rhodhiah

yang bersama saya pula namanya yus

Ini antara gambar yang ditangkap semasa kami pergi ke Pantai Cahaya di Port Dickson..memang cantik sangat pantai ni..bila dapat pergi sana lagi saya akan singgah di sana lagi..InsyaAllah.. :)

Ini pula kenangan semasa lawatan ke Jasin, Melaka :)

semasa berada di kilang membuat tempeyek

semasa berada di ladang jambu air
Ini pula pensyarah yang mengajar kami subjek Pertanian :)

Yang terakhir sekali pula merupakan kenangan projek akhir subjek Pembinaan Sistem Elektronik & Komputer :)

Projek Iriana & Raudha


Projek Hidayah & Mazmira


Projek Izmarridzuan & Abdullah Junaid (Lah)


Projek Rohaizad, Hariz & Wan


Projek Ruzaimi & Shafirul Hafiz


Projek Ain & Rahimah


Projek Hanis & Nazzira


Projek Layani & Syafiqah


Projek Hazim & Afif
Macam-macam dugaan kami terima semasa menyiapkan projek tersebut..bila ingat semula rasa macam kelakar je..Mana taknya ada yang pasang litar terbalik la, komponen terbakar la, komponen susah nak cari la & macam-macam masalah lagi..tapi akhirnya kami semua dapat jugak menyiapkan projek akhir ni dengan jayanya hasil tunjuk ajar Encik Shahrom Ibrahim..Terima kasih cikgu.. :)

No comments: