Kuliah terakhir


Hari ni merupakan hari terakhir kuliah sebelum final exam bermula. Dari tengah malam semalam bersengkang mata untuk menyiapkan tugasan yang ada. Memang tak cukup tidur. Dapat tidur pun dah pukul 5 pagi. Ngantuk tak payah cakaplah. 

Selesai presentation projek Flash, saya terus menyiapkan assignment Grafik Komputer pula. Memang sehari suntuk la duduk dekat lab ni. Ini pun dah sakit pinggang sebab lama sangat duduk kat kerusi. Nasib baik la ada demo yang baik hati bagi coding untuk assignment grafik tu. Kalau tidak memang tak siap la kerja tu. Terima kasihlah abang demo :D

Ingatkan dah tak ada lab petang ni. Rupa-rupanya ada jugak. Nasib baiklah lab yang terakhir. Disebabkan ada lab yang tak tahu buat, terpaksalah tanya kawan2 yang dah dapat buat. Dengan kudrat yang ada saya siapkan juga lab yang tak dapat buat tu. Ini dia lab yang baru siap walaupun sebenarnya dah lama kena hantar. 


Akhirnya siap juga segala kerja yang ada. Esok bolehlah balik dengan tenang. Walaupun dapat balik sekejap je, itu sudah memadai. Lepas ni fokus untuk final exam pula.