Hari Yang Sangat Memenatkan...

Assalamualaikum..

Sejak akhir-akhir nie, saya rajin jugak la menjenguk blog saya nih. Maklumlah line broadband ok. Kalau tak, memang susah la bukak blog nie. Kalau nak harapkan wifi kat sini memang tak dapat connect internet la jawabnya. hehehe. Perjalanan rutin hari ni takde la menyeronokkan tetapi sebaliknya amat memenatkan. Hari nie jadual xdela padat sangat tapi kelas sampai petang. Rasa macam tak bermaya masa waktu makmal pembinaan. Letih je rasa. Maklumlah tenaga saya ni tak macam orang lain. Selalu je penat. Macam ni la kalau dah sakit..huhuhu. Inilah yang dinamakan dugaan. Perlukan tahap kesabaran yang tinggi. 

Masa waktu makmal pembinaan, kami ditugaskan untuk menyiapkan projek akhir yang telah dipilih. Minggu depan adalah minggu yang amat sibuk yang mana kami perlu membuat presentation pada 4 hingga 8 April ni mengenai projek tersebut ditambah dengan presentation web dan peperiksaan MUET. Memang tension je bila difikirkan. huhuhu. Inilah yang dinamakan 'student life'. Sentiasa sibuk dengan tugasan yang tidak akan pernah habis. 

Rasa penat itu hilang seketika bila projek yang kami buat telah menjadi. Memang rasa seronok sangat masa tu. Hanya Allah je yang tahu perasaan itu. Syukur alhamdulillah. Akhirnya menjadi jugak projek yang kami pilih tu. Lepas ni fokus untuk menyiapkan report akhir dan projek web pulak. Pape pun saya akan buat yang terbaik untuk sem akhir nie. Doakan kejayaan saya. Sampai di sini dahulu buat kali ni. Bila ada masa saya akan cuba update blog nie lagi. Gudnite ;)

No comments: