Cuti Sudah Bermula ;)

Assalamualaikum...

Cuti sudah bermula..yeah!! sekarang saya berada di rumah selama seminggu untuk menghabiskan cuti bersama keluarga..hari ahad ni akan balik ke PD semula untuk menghadiri kursus flash 2D yang akan diadakan di UV..kursus ini tidak diwajibkan tetapi sesiapa yang berminat sahaja yang menyertainya..kursus ini bermula pada 16 Mei 2011 sehingga 11 Jun 2011..nak dekat sebulan jugak saya berada di UV..orang lain dah bercuti ke sana sini tapi saya berada di UV..takpe nilai sijil ni lagi tinggi..rugi pulak kalau tak join..

Tapi bila ada di rumah bosan la pulak..mungkin sebab tak pegi jalan2 kot..ntah la..saya ni sebenarnya kaki jalan..kalau boleh nak pegi jalan2 je sepanjang hari..boleh ke?? nanti tak larat padan muka..huhuhu..saya dah tak tau nak tulis pe lagi..yang pasti memang bosan kalau tak dapat keluar pegi jalan2..huhuhu..tetiba2 rindu pulak pada kawan2 DKTM..maklumlah lepas ni masa konvo jelah dapat jumpa..harap2 diorang tak lupa pada saya ni..bila ada masa nanti saya update blog nih ye.. ;)

1 comment:

Anonymous said...

kte igt anis..^^
i pon rindu jgk kt u..=(