Penat la...

Assalamualaikum..

Wah lama sungguh tak menjenguk blog ni..maklumlah tak cukup masa nak update tiap-tiap hari..lainlah kalau takde kerja boleh update selalu..semalan pun online sekejap untuk tukar template blog & ubah lagu lain..sekarang ni sibuk dengan kursus flash pulak..minggu lepas belajar tentang soft skills tapi minggu ni belajar wat flash 2D..

Memang penat sangat bila kena menghadap komputer selama 8 jam tiap-tiap hari untuk belajar wat flash ni..kadang-kadang sampai sakit pinggang sebab duduk lama sangat..dah macam orang tua pulak asyik sakit-sakit badan je..tapi kadang-kadang pening jugak bila dengar En. Azrul tu mengajar..Maklumlah belajar wat flash ni masa sem 3 dulu..dah berapa sem tinggalkan benda ni alih-alih kena belajar semula untuk mantapkan lagi skill yang pernah dipelajari dahulu...cheewahh..ayat nak gempak je..hahaha.. :)

Kursus ni diadakan selama 20 hari..tapi bila dicampurkan sabtu & ahad hampir sebulan jugak la kena duduk dalam UV ni..bukan ape, ada kawan-kawan yang sedang menjalankan praktikal & ada juga yang sudah bekerja..bila lagi saya akan mengikut jejak langkah mereka..tunggu dan lihat sajalah..Cadangnya selepas tamat kursus ni saya akan memohon untuk menjadi guru ganti atau bekerja di kantin sekolah..Itu pun kalau dapat..kalau tidak, saya akan menghabiskan masa di rumah sahaja..tolong kerja apa yang patut..hehehe.. :)

Saya harap dapat mengikuti kursus ini dengan jayanya..Insyaallah.. :)

No comments: