Terlebih Rajin

Assalamualaikum.

Hari ni rasa macam rajin pulak nak update blog ni. Bila dah tak ada kelas bosan la pulak kan. Sampai tak tahu nak buat apa. Bila dah on laptop ni mulalah rasa nak online tapi bila online lama-lama pun bosan jugak. Jadi saya pun menukar background dan lagu-lagu yang ada dalam blog ni. Sebelum ni tema yang saya gunakan ialah warna coklat dan sekarang saya gunakan warna biru pula sebagai tema. Bosan la kalau guna warna yang sama je kan. :)

Bila tengok blog yang cantik-cantik ni rasa macam nak jugak buat macam tu kan. Tapi saya ni bukannya pandai sangat nak main dengan coding. Kalau edit yang simple simple ni saya tahulah. :)


1 comment:

wan nur said...

yeah! xmalu nak jemput join contest ni :D http://cikwanbulat.blogspot.com/2012/05/contest-saya-cantik-bila-bertudung.html