Minggu yang serba tidak kena

Assalamualaikum. Apa khabar semua? 


Lama betul saya tak menjenguk blog ni. Bukannya apa rasa sekarang ni macam buat benda semua tak kena. Tak tahu la kenapa. Minggu ni adalah minggu serba tidak kena. Macam-macam dugaan yang terpaksa di terima.






Semuanya bermula dari hari Selasa lagi. Masa pergi kelas BBI group kami tak tahu pun yang ada mock interview. Bila kami cakap yang kami tak bersedia lagi terus miss marah. Apalah nasib kami. huhuhu.


Bukan itu sahaja, hari Rabu pula ada test 2 Programming. Soalan 1 boleh jawab tapi bila soalan 2 terus saya jadi blur kot. Padahal selalu la jugak buat latihan. Mungkin ini semua ujian yang terpaksa saya terima. Saya hanya mampu berserah :(


Yang paling saya rasa tertekan sekali pada hari Sabtu lapas. Pada malam tersebut kolej saya membuat perjumpaan dengan felo & MTM. Semua pelajar dikehendaki mengambil tandatangan felo & MTM untuk terus tinggal di kolej. Malang sekali buat saya kerana saya tidak dapat untuk terus tinggal di Kolej Canselor. Bertambah tertekan saya dibuatnya. Bukan itu sahaja, ada yang jumlah merit kurang dari yang sepatutnya pun dapat sokong untuk terus tinggal di kolej. Amat tidak adil bagi saya. 


Saya taip enrti ini pada minggu lepas lagi. Disebabkan line uspot macam siput maka entri ini pun hanya dapat di update minggu ini. Sejak akhir-akhir ini macam-macam perkara berlaku. Dah la nak dekat peperiksaan akhir. Risau betul la. 

No comments: