Assalamualaikum.

Nampaknya agak lama juga saya tak update blog saya ni. Bukannya apa, bila online tak terfikir pun nak update blog :)

Pada 18 Mac 2012 yang lalu, saya telah menghadiri Majlis Makan Malam Rasmi Kolej Canselor yang diadakan di Hotel Equatorial Bangi. Penat tak payah cakaplah. Pada hari tersebut jugak saya telah bertolak dari rumah pada pukul 1.30 petang. Perjalanan mengambil masa selama 3 jam setengah. Bila dapat tahu yang kami semua dikehendaki berkumpul pada pukul 5.15 petang, apa lagi saya pun terpaksa memandu dengan agak laju. Memang tak fikir apa dah masa tu. Yang penting sampai sebelum pukul 5.00 petang.

Agak tergopoh-gapah jugaklah nak bersiap. Nasib baik sempat. Kalau tidak memang tak pergi la MMMR tu. Gambar MMMR saya akan masukkan pada entri akan datang. Nak masukkan sekarang memang tak boleh sebab ni pun update blog kat Makmal Siber je. Hehehe. Lagipun gambar-gambar tu semua berada dalam laptop. Jadi tuggu la entri akan datang ya. :)



No comments: