Rindu

Assalamualaikum.


Sudah hampir sebulan saya tak balik rumah. Mana taknya disebabkan saya terpaksa mengambil sekali lagi Bakti Siswa. Dah nasib. Nak buat macam mana kan (tu la siapa suruh tak kecualikan dulu. Padahal kat kolej dulu dah pernah ambil kot.)


Saya rasa amat rindu pada rumah. Dah lama tak jumpa famili. Bukan senang nak berkumpul semua. Bila semua cuti baru dapat berjumpa. Kenapalah rasa macam lama sangat tak balik rumah? Padahal baru je 3 minggu. 


Dah lama tak jumpa mak :(




Rindu la pada adik-adik saya ni :(



Nasib baik minggu depan dapat balik. Terubat jugak rindu pada famili. Hehehe. Bukan senang nak selalu balik lepas ni. Bila dapat balik memang berjalan jelah kerjanya. Tak sabarnya nak balik. =)

2 comments:

KechikumA said...

Ahah, chik da blik dlu mggu nie.
Mweheheheh. :p

Nur Hanis said...

ala..bestnye dah balik..
xpe2 mggu dpn kte balik.. :)