Aktiviti Di Waktu Cuti


Bila musim cuti ni macam-macam benda yang saya akan lakukan. Dah duduk rumah ni faham-faham jelah. Nak kerja memang tak larat. Jadi terperap kat rumah jelah kerjanya..hehehe.

Antara aktiviti yang saya lakukan bila berada di rumah:
  • Membaca novel (walaupun dah pernah baca dulu tetap saya akan baca semula untuk mengisi masa lapang)
Antara novel yang baru di beli :)

Novel yang saya suka :)
  • Menonton cerita korea dan jepun (ini dah jadi hobi sejak bermulanya cuti sem..hehe)

Antara cerita yang telah saya tonton:

Flower Boy Ramyun Shop

Big

Master of Study

Hero

Heartstrings

Dan banyak lagi. Cerita jepun pun saya layan jugak :)

Inilah antara aktiviti ketika saya berada di rumah. Bila tak boleh tidur saya akan menonton cerita tersebut sehingga rasa mengantuk. 



2 comments:

KechikumA said...

Suka cerita BIG. ^^

Nur Hanis said...

KechikumA: tau xpe..best kan.. :)