Balik Kampung


Sekarang ni agak sibuk dengan assignment dan bermacam-macam tugasan yang perlu diselesaikan. Macam tak percaya je esok saya akan pulang ke kampung halaman. Macam tak pernah balik je bunyinya kan. Hehehe.

Kalau tak disebabkan kelas kokurikulum berkredit, bila-bila masa pun boleh balik je.  Bila fikir balik ok jugak sebab tak payah balik selalu kan. Dapat jimat sikit. 

Disebabkan esok merupakan kelas terakhir sebelum balik kampung, jadi jadual amatlah padat. Kelas bermula dari pukul 8 pagi sehingga 7 malam. Lepas tu saya terus pulang ke rumah. Wah tak sabar rasanya. Balik ni dapatlah jumpa dengan semua ahli keluarga saya. Rindulah katakan. Hehehe.

Sebelum terlambat, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada semua. 


Hati-hati kepada yang akan pulang ke kampung :)


2 comments:

Kechek said...

Salam Aidiladha Hanis~!! :)

Nur Hanis said...

Salam Aidiladha jugak Kechek :)