Azam Tahun 2012

Assalamulaikum...



Pejam celik pejam celik lagi berapa minit je lagi tahun 2011 bakal melabuhkan tirainya. Rasa macam kejap sangat masa berlalu. Masa awal tahun 2011 saya berada di kolej untuk menamatkan pengajian di peringkat diploma. Pada masa tu rasa macam tak percaya saya berada di tahun akhir untuk pengajian peringkat diploma. Bulan 9 pula saya menyambung pengajian di UPM untuk peringkat degree. Masa amat pantas berlalu. 


Beberapa minit lagi tahun 2012 bakal menjelma. Apa azam kawan-kawan semua? Mestilah berazam untuk menjadi lebih baik kan? Azam tu terpulang la pada diri masing-masing kan. Dengan ini saya berazam untuk belajar bersungguh-sungguh untuk mencapai kejayaan. Kalau boleh nak dapat pointer 3 ke atas. Saya nak jadi contoh kepada adik-adik saya supaya mereka pun bersemangat untuk belajar dengan lebih gigih lagi. 


Itulah azam saya untuk tahun baru ni. Harap-harap ada yang dapat saya laksankan. Semoga kawan-kawan juga dapat melaksanakan azam yang telah kawan-kawan pilih. :)

No comments: