Facebook Timeline :)

Assalamualaikum semua..

Wah lama betul saya tak update blog ni..sekarang ni saya asyik tak sihat je..mungkin sebab cuaca tak menentu kot..tambah pula dengan tak cukup masa untuk update blog kesayangan ni..chewah..hehehe..lagipun minggu depan minggu terakhir kuliah..lagi banyak benda nak kena selesaikan termasuklah menghantar semua tugasan dan presentation..tak lama lagi nak final pulak..wah tension kot..

Ok sebenarnya saya nak tunjukkan Facebook Timeline..bukannya apa, mula-mula saya sendiri pun tak tahu apa bendanya..bila saya tukar dari page biasa ke timeline ni, saya rasa yang timeline ni lagi smart kot..mana taknya kita boleh letak cover photo..cover photo ni ala-ala header la..tapi saya memang suka lau ada header ni..dah macam blog pulak kan.. :)

Inilah rupa Facebook Timeline saya.. :)



Walaupun sesetengah orang tak suka benda ni, tu terpulang la kan..bagi saya, saya suka sebab nampak tersusun n kemas.. :)

No comments: