Di kala kebosanan

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Hari ni hari yang amat membosankan. Mana taknya saya hanya duduk di rumah. Semalam dah puas berjalan dari teluk intan --> seri manjung --> seri iskandar --> ipoh --> teluk intan. Penat tak payah katalah. Dah la saya je yang drive. Yang lain tak ada lesen lagi. Entah bila nak dapat lesen pun tak tahulah. Kalau diorang dah ada lesen bolehlah gilir-gilir drive.


Hari ni tak payah cakap la bangun bukan main lambat lagi. Nasib baik mak paham. Kalau tak memang kena leter la kan. Boleh di katakan lepas bangun tidur balik sampai la tengahari. Apa nak jadi pun tak tahulah. Penat drive punya pasal. =.=


Kalau tak disebabkan kawan saya, memang saya tak bukak blog ni tadi. Terima kasih Ain Arif. Hehehe. Itu pun dia tanya saya buat header guna apa. Saya cakaplah yang saya hanya menggunakan Photoshop je. Buat header yang simple-simple boleh la. Kalau yang terlalu susah tu mamang saya tak tahu buat la.


Bila dah bukak Photoshop tiba-tiba tangan ni macam gatal nak buat doodle. Dah lama tak buat doodle. Hehehe. Tapi tak la cantik pun. Biasa je. Inilah hasilnya selepas berjam-jam menghadap laptop petang tadi. 



Saya ni tak la pandai sangat buat doodle. Kalau buat pun hanya untuk suka-suka je. Nak mengisi masa lapang la katakan. Inilah hobi terbaru saya. :)

Okay la saya dah tak tahu nak merapu apa dah. Tengok jelah doodle yang saya buat tu ye. :)

No comments: