Doole, Doodle & Doodle

Assalamualaikum...


Dah berapa hari saya tak update blog ni. Bukannya apa, tak tahu nak cerita pasal apa bila duduk kat rumah ni. Kalau dah duduk rumah tu paham-paham jelah ye. Kalau ada transport dah lama saya merayap. Hehehe. Bila duduk kat rumah ni pergerakan menjadi terbatas (kalau ada kereta baru saya keluar jalan-jalan). 


Disebabkan tak tahu nak buat apa, saya pun melukis doodle lagi. Itulah hobi terbaru saya sekarang. Daripada tak buat apa lebih baik buat doodle ni. Kadang-kadang terpikir jugak kenapa saya suka lukis doodle ni. Jawapannya saya memang suka melukis tapi tak la cantik mana pun. Sekadar suka-suka sahaja. 


Inilah antara doodle-doodle yang sudah siap buat =)


Yang atas ni saya buat hari Khamis

Yang ini pula saya buat hari Jumaat

Dan yang ini pula saya buat hari ni.

Gaya doodle yang saya buat ni berdasarkan freebies daripada Apit. Saya masih belajar sendiri untuk membuat doodle ni. Kalau ada masa saya akan buat doodle style lain pulak. :D

No comments: