Jom SENYUM bersama Shazny Salleh :)

Assalamualaikum...

Korang pernah dengar tak lagu Senyum yang dinyanyikan oleh Malique & Najwa tu..tapi saya bukan nak cerita pasal lagu tu..hehehe..saya cuma nak ajak korang join contest SENYUM ni..

Jadi kita senyum jelah kan..bukan susah pun.. :)


Klik sini untuk join ok :)

Ini kali pertama saya join contest yang diadakan..maklumlah saya ni bukan pandai sangat nak join contest..Ni pun cuba-cuba je..
Contest ni telah di TAG oleh Naddy..kalau ada rezeki adalah kan...


Gambar yang saya pilih untuk join contest ni :
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Ini seyuman yang paling ikhlas tau..gambar ni yang asli..tak edit langsung ok..hehehe..
maklumlah masa ni tengah tunggu lecturer nak masuk kelas..tunggu punya tunggu rupanya lecturer tu tak datang..ada hal katanya..

Nak nama samaran pulak ye? 
Nama samaran saya ANIS..sudah tentu la saya ni perempuan :)

Sekarang saya nak TAG pada kawan-kawan saya pula..antara kawan saya yang bertuah adalah :


p/s : Jom join ramai-ramai ;)

No comments: