Kebosanan Melanda

Assalamualaikum..

Sepatutnya masa ni waktu tidur tapi saya tidak dapat melelapkan mata..mungkin sebab saya minum kopi petang tadi kot..Kalau mak bangun mesti kena leter sebab tak tidur lagi..hehehe..Bukan selalu pun tidur lewat..sekali sekala je.. :)

Disebabkan saya tidak dapat melelapkan mata, saya mengambil keputusan untuk mengedit gambar..hehehe..dah lama tak edit gambar..rindu pulak..kalau dulu pantang ada masa lapang mesti saya akan mengedit gambar..sejak akhir-akhir ni saya amat sibuk..jadi saya terpaksa mengabaikan minat saya ini buat sementara waktu..chewahh..macam sibuk sangat je bunyinya..hehehe..

Inilah antara foto yang telah siap di edit :

foto ini di edit menggunakan Picnik
Kalau anda perasan, sebelum ini saya menggunakan header seperti di bawah..Disebabkan saya tak boleh tidur, saya mengambil keputusan untuk mengubah header yang lama kepada header yang baru..Inilah hasilnya.. :)
Header lama
Header baru :) 

Saya lebih suka benda-benda yang simple daripada yang berserabut..Jadi inilah hasil tangan yang telah saya siapkan..




No comments: