Tak Sihat :(

Assalamualaikum semua..

Hari ni merupakan hari yang paling penat sekali..bukannya apa, pagi tadi tolong la apa yang patut kat kantin sekolah..faham-faham jelah kan..mesti banyak keje kena buat kan..memang letih..bukan sebab tak biasa buat kerja tetapi disebabkan oleh kekurangan tenaga..Semenjak sakit ni nak buat kerja yang berat-berat mesti akan rasa cepat letih..huhu..

Kawan-kawan rapat yang paham saya saja yang tahu keadaan saya macam mana bila penat..pagi tadi lepas sapu sampah kat kantin, tetiba je satu badan menggeletar..tak tahu pulak kenapa..tapi saya gagahkan jugak sapu sampai siap..bila dah siap terus saya cari tempat duduk..lepas tu saya rehat nak kumpul tenaga balik..tak tahu pulak kenapa boleh jadi cam tu..bila dah ok sikit saya mintak izin balik awal..yelah saya bukannya kerja full time..tu pun saya datang sebab kena ganti orang je..

Dalam masa tak larat tu, saya gagahkan diri juga drive untuk balik rumah..yelah dah datang sendiri takkan balik nak suruh orang hantar pulak kan..bila sampai rumah je saya terus masuk bilik dan terus terlena..memang terus tak sedarkan diri bila dapat tidur..sedar-sedar dah pukul 4 lebih..memang lama jugak la tidur petang tadi..yang peliknya bila drive jauh dari Port Dickson ke Teluk Intan tak la penat sangat..ni baru buat kerja sikit dah rasa macam tu..pelik betul la..mungkin inilah dugaan yang saya kena terima..

2 comments:

zOeY zAu YaH said...

jaga kesihatan ok.i follow u back.tq sbb mai blog saya =)

Hanis said...

insyaallah..thanks bg nasihat.. :)