Konvokesyen Kolej Uniti

Assalamualaikum...

Bila baca je tajuk post kali ini semestinya mengenai konvokesyen yang akan diadakan tidak lama lagi..pejam celik pejam celik lagi sebulan je majlis ini akan diadakan..dah la banyak nak kena guna duit..mana taknya saya nanti konvo 2 kali..

Butir-butir berkenaan majlis adalah seperti berikut:


Istiadat Konvokesyen Kolej Uniti Ke-10
Tarikh: 8 Oktober 2011 (Sabtu)
Lokasi: Grand Ballroom, Klana Resort, Seremban, Negeri Sembilan
Masa: 7.30 pagi


Tapi untuk konvokesyen UPM tak tahu lagi bila..dengar kata dalam bulan 10 jugak..untuk UNITI saya kena sediakan RM200 manakala untuk UPM pula RM75..nak konvo pun kena guna banyak duit..mana nak cari duit ni..dah la masa semakin suntuk..

Kebetulan tadi saya tengok laman web Kolej UNITI..tu yang saya tau pasal konvo ni..kalau tak memang saya tak tahu apa-apa..dah la kena hantar semula borang pada 14 September ni..nampaknya memang terkejar-kejar la jawabnya..huhu..

Lepas ni saya kena bagitahu rakan-rakan yang lain pula..mungkin diorang pun tak tahu pasal ni..

No comments: