Contest Kad Raya By Niesya Bella

Assalamualaikum..

Kali ni rasa macam nak join contest yang dibuat oleh Cik Niesya Bella nie iaitu Contest Kad Raya..macam best je kan..Cik Niesya Bella sendiri yang ajak join contest nie tau..jangan jeles.. :)

Klik sini untuk join ye

Tengok banner dia pun comel je (bukan nak bodek ke ape ye)..hehehe..

Saya memang nak sangat kad raya..maklumlah dah lama tak dapat kad raya..huhu..kalau masa sekolah dulu ada jugak dapat..bila dah dapat saya akan simpan buat kenangan..tapi sekarang rasanya kad raya macam sudah dilupakan pulak.. 

Tag:

p/s: siapa rasa nak join silakan..tarikh tutup pada 19/8/2011





4 comments:

SITI NOORNADIYANA said...

akan join.
thanks sbb tag. :)

N I E S Y A B E L L A said...

hamboihh..dia tu lagi comel lah! haha..btw, thanks join..i'll inbox you later dear ;)

Nur Hanis said...

yana: u are welcome.. :)

Nur Hanis said...

Niesya: ok dear.. :)