Header Baru

Assalamualaikum...

Disebabkan mata ni tak dapat lelap, saya pun cuba la buat header yang simple ni..saya bukannya pandai sangat guna Photoshop..selalunya saya buat header guna Photoscape je..ni kira kaedah cuba jaya..hehehe..



ini header yang asal


ini pula header yang baru

Walaupun header ni tak berapa nak jadi, tapi saya tetap puas hati..ini merupakan kejayaan pertama menggunakan Photoshop.. :)

 Nampaknya memang tak tidur la jawabnya ni..lepas solat subuh baru tidur la..
hari ni mesti dapat tidur kejap je..
maklumlah hari ni mak cuti nak operasi kat rumah ni..hehehe..

10 comments:

Gen2Merah said...

nice header.. thanx ya.. following u too..

Cik RoSs said...

nice header dear....

mai join segmen saya...

http://rossmerahjingga.blogspot.com/2011/08/segmen-mencari-blogger-sekampung.html

Syahir Ramli said...

ok la tu utk beginner...den ni guno photoshop pon x ghoti2 yo laie smpi skrg..hihi

Run Away♥ said...

pandai wat header..;d../salam kenal..dan selamat hari raya...;d

Nur Hanis said...

Gen2Merah: ala..header simple je..

thanks ya sudi follow semula.. :)

Nur Hanis said...

Cik RoSs: ala biase2 je la..thanks ya.. :)

Nur Hanis said...

Syahir Ramli: owh yeke..ni pun saya main bedal je buat..hehe.. :)

Nur Hanis said...

Run Away: yang simple2 tau la wat..slm perkenalan jugak..

selamat hari raya.. :)

MARJAN IBRAHIM said...

cantik!!!..
photoshop sy still lemah..=)
xpandai nk godek2..hehehe

Nur Hanis said...

Marjan Ibrahim: thanks..tapi sy bukan pandai sangat guna photoshop ni.. :)