Novel

Assalamualaikum..

Semenjak duduk di rumah ni, saya menghabiskan masa dengan membaca novel..Online je pun bosan jugak kan..lebih baik mengisi masa lapang dengan lebih berfaedah..hehehe..

Kadang-kadang sanggup tidur lambat semata-mata nak menghabiskan bacaan novel..Bukannya apa kalau tak dapat habiskan novel tu, kita akan rasa tertanya-tanya apa yang akan jadi seterusnya..jadi untuk tidak menimbulkan pertanyaan yang berlegar-legar di kepala, lebih baik saya habiskan novel tu secepat mungkin..

Hobi saya membaca..jadi kira kena la kan dengan membaca novel pada waktu terluang..pernah jugak dulu masa tengah belajar sanggup baca novel padahal masa tu tengah menghadapi peperiksaan akhir..slumber je kan..bila diorang tanya "tak study ke?" saya jawab "lepas ni nak study la..nak cari mood"..macam-macam alasan kan..

Ini pula antara novel yang telah saya baca:

AD + IZ

Bukan Cinta Monyet

Doktor Cinta

Kurela Cinta Ini Bertamu

Diam-Diam Rindu

Di Sebalik Wajah
Semua novel yang saya dah baca ni memang best..tak rugi pun beli.. :)


No comments: