syukur Alhamdulillah

Assalamualaikum semua...

Alhamdulillah semalam saya dapat menyempurnakan puasa..bukannya apa, masa dah pukul 6 lebih tiba-tiba je rasa tak larat dan pening..takut juga kalau hypo tiba-tiba..masa tu saya dah risau kalau tiap-tiap hari macam ni, macam mana saya nak puasa untuk hari berikutnya..tapi syukur alhamdulillah saya dapat bertahan dari terpaksa berbuka puasa..inilah yang saya terpaksa hadapi hari demi hari..


Walaupun ini merupakan dugaan buat saya, saya akan terus tabah menghadapinya..harap saya akan dapat bertahan hingga akhir puasa..

Sebelum tido semalam, tiba-tiba saya teringatkan arwah ayah saya..sudah 4 tahun ayah pergi menemuiNya..Sebak rasanya bila teringatkan kenangan bersama ayah tersayang..Semoga ayah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman..
Amin..


No comments: