Saya Nak Doodle Alif Ismail

Assalamualaikum...

Hari rasa macam nak join segmen Alif Ismail pulak..tadi masa tengah bw kat blog kawan-kawan terjumpa segmen ni..rasanya sempat lagi kot nak join..


Klik sini untuk join

Saya nak sangat doodle dari Alif kerana doodle buatan anda sememangnya comel..saya suka tengok benda yang comel-comel ni..geram pulak rasanya..nak buat sendiri tak pernah nak jadi..huhu.. >.<

Kalau boleh saya nak warna kelabu mata doodle tu..mesti cute kan..



1 comment:

Alif Ismail said...

salam zizrah ramadhan...

ni ade buah tangan untuk sis...

http://www.alifismail.com/2012/07/doodle-untuk-nur-hanis.html